Voorkant Kadett E GSI met 246×23 schijf op Manta B

Remklauwen :
Kadett E GSI, Calibra 8v, Omega/Vectra A(schijf 256×24)Zuigerdiameter 52mm (54mm voor de Omega en zwaardere vectra’s)
Remschijven :

Remschijf Rekord E 2.2E 246 x 23 x 55.5 mm
Remschijf Rekord E 2.2E 246 x 23 x 55.5 mm
Remslangen :
Manta B2 (banjo aansluiting, lengte ca. 420mm)
Velgen :
14inch lichtmetaal
Ombouw :
Alles past er zo op. Stofkap bij de remklauwen stuk afslijpen of ombuigen.
Op de stuur aanslagen plaatje van ongeveer 3mm lassen, de remklauw kan bij maximaal insturen de veer raken. Stuur uitslag kan per Manta verschillen, extra controle is nodig.
Opmerkingen :
Bovenste randje van de remblokken raakt de schijf niet, maar remt beter dan standaard. Als de remblokken bijna op zijn kunnen deze elkaar over de schijf heen raken, dit moet worden voorkomen door de remblokken schuin af te vijlen, of de opstaande randjes naar verloop van tijd afvijlen.
Zie ook de ombouw met 256mm remschijven.
Remklauwen zijn goedkoop en gaan niet snel vastzitten.
Remblokken steken boven de schijf uit
Remblokken steken boven de schijf uit
Remklauw Kadett GSI op Manta B
Remklauw Kadett GSI op Manta B
Remklauw Kadett GSI op Manta B
Remklauw Kadett GSI op Manta B
Remslang tussen veer
Remslang tussen veer

2 gedachten over “Voorkant Kadett E GSI met 246×23 schijf op Manta B”

Plaats een reactie